Emailmarketing voor elk restaurant

Emailmarketing heeft geen zin meer!

Regelmatig hoor ik dit in gesprekken. Waarom denken mensen dat?

Waarschijnlijk zeggen ondernemers dit die lukraak wat schrijven aan hun emaillijst.

Dan weer één keer in de maand, dan weer om de week en vervolgens een half jaar niet.

Tsja, dat heeft geen zin.

restaurant

Ik wil je graag een voorbeeld geven van een offline bedrijf, een restaurant. Bij een boeking wordt je naam en email gevraagd óf vraagt de eigenaar na het diner of je misschien naam en email wilt achterlaten.

90% van je klanten zal hiertoe bereid zijn en zo kun je een mooie emaillijst opbouwen. Er is elke maand wel iets te melden over je restaurant. Deel dit dan met de mensen op je emaillijst.

Zo verschijnt jouw restaurant elke maand in de mail terecht van potentiële bezoekers.

Vorig jaar kreeg ik na een reservering twee keer een nieuwsbrief van een restaurant. In september en januari. Dit restaurant is inmiddels p(a)r(el)achtig verbouwd, dus ik zou zeggen dat het weer tijd wordt voor een hernieuwde kennismaking met alle klanten.

Komt jou dit bekend voor en wil je als restauranthouder ook elke maand in de mailbox van je bezoeker verschijnen.

Neem contact op met mij via info@kittyweijers.nl, dan maken we een plan op maat voor jouw bedrijf.